Monday, May 7, 2012

Fit for a queen

Dagens post er mitt bidrag til ukens utfording hos Sketchy Colors, #116 i rekken. Dette er første gang jeg går ut fra en fastlagt skisse, så jeg vet egentlig ikke om jeg har gjort det "riktig", men jeg er ganske så fornøyd med kortet i alle fall :)


Her har jeg lekt meg med et gratis vintage bilde jeg fant på nettet, bokstav-stempler fra KaiserCraft og papirer fra Prima og Basic Grey. Sløyfebåndet er fra Søstrene Grene, de nydelig rosene fra Kort & Godt (egentlig alt for dyre for min stakkars studentlommebok, men jeg *måtte* bare... ;). Sølvsommerfuglen kommer fra Panduro, så vidt jeg husker, og de blågrønne glassperlene fant jeg bortgjemt i smykke-stæsjet mitt.


1 comment:

  1. Så flott kort og fin løsning på skissen!
    Fint motiv du har brukt og vakker sommerfugl ♥
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    Klem,Anne

    ReplyDelete