Sunday, May 27, 2012

Sommeren er her!

Været i det siste har vært desidert sommerlig, og inspirasjonen har vært deretter :) Vanligvis liker jeg best å jobbe med mørkere farger, men innimellom må man bare trå til med noe lyst og livlig.

Siden siste post har jeg oppdaget digi stempler og embossing, noe som igjen reflekteres på dagens kort.


Stempelet er en digi fra Tiddly Inks. Hun heter Wryn, er hun ikke søt? Sentiment-stempelet er en koordinert digi som fulgte med. Wryn er fargelagt med ProMarkers. Kortet er laget av lyseblå Bazzill, og den grønne bakgrunnen er litt tilfeldig kartong som fikk seg en omgang med en embossing folder i BigShot'en min. Jeg er offisielt fan av embossing foldere nå. Den grå billett-tagen har jeg også laget med BigShot'en.

Her er innsiden. Den hvite kartongen ble pyntet med en annen embossing folder.

No comments:

Post a Comment