Tuesday, May 1, 2012

To "nye" kort!

Hei igjen!
Har ikke akkurat vært så mye aktivitet her inne i det siste, desverre. Jeg har en slitsom periode med eksamner å takke for det. Kreativiteten har ikke akkurat stått i taket her for tiden heller, men den kommer sakte men sikkert snikende tilbake nå når eksamen er vel overstått, merker jeg. Jeg tenkte at, til jeg har noe nytt å vise fram, så ville jeg legge ut et par kort jeg lagde for en stund siden, før eksamen, og da jeg ble bitt av kort-basillen for alvor.

Det første (og antagelig min personlige favoritt av de to):

Til dere som ikke har møtt henne før - si hei til Lady Victoria. Hun er et stempel fra Steampunk-kolleksjonen til Kenny K, som jeg har forelska meg stort i. Dere skal ikke se bort fra at hun dukker opp flere ganger her på bloggen, i andre farger og sjatteringer ;)
Lady Vi er her fargelagt med ProMarkers.

Nå begynner det å bli såpass lenge siden jeg lagde dette kortet at jeg desverre ikke husker hvor alle delene kommer fra. Stempelet er som sagt Kenny K, puncheren er "Iron Gate" fra Martha Stewart, men mønsterpapiret...neimen ikke sikker... kan være fra Echo Park, men jeg vet ikke. Hvis det er noen der ute som på død og liv *må* vite, så legg igjen en kommentar, så skal jeg lete litt i papirhaugen min og se om jeg ikke finner resten av arket.

Videre til kort nr.2!


Er ikke hun søt eller?!?
Det er ikke ofte jeg lager kort som er så "søte" som dette her. Jeg tror jeg stort sett har en mye tøffere stil. Litt annerledes enn mange andre scrappere der kanskje, menmen. Da jeg lagde dette var det første solskinnsdag på lenge, og jeg husker at jeg hadde lyst til å lage noe fargerikt.
Husker ikke heller hvor dette stempelet kommer fra - jeg fikk stemplet opp noen eksemplarer på ark sist jeg hadde mitt eget private hobbytreff sammen med en (hobby)gæærn (på absolutt beste måte) tante, hvor vi satt i flere timer og sammenlignet, skravla, og stemplet opp hverandres stempler til senere bruk. Kjempemoro!

Det var det jeg kunne varte opp med av kreativitet for denne gangen. Hold øynene åpne - det dukker nok opp mer her om ikke så alt for lenge :)

P.S
Hvis dere har tid og lyst, så setter jeg stor pris på kommentarer! :)
(jeg har gjort om på blogg-innstillingene så kommentarfeltet er åpent. Oppdaget at det ikke var det helt i begynnelsen)

No comments:

Post a Comment